Waarom komt het er niet van?
Maar is korting eigenlijk wel zo verstandig?
E-commerce blijft groeien, online is booming, maar de traditionele kleine winkelier kan de ontwikkelingen niet bijbenen.
Hoe de QR code of augmented reality een viltje tot geleid marketingprojectiel maakt.
Met de Fira mag het dan afgelopen zijn, de QR code is nog steeds alive and kicking.
Door consumenten met QR codes te laten profiteren van kortingen of prijzen, wordt de QR code weer spannend en leuk.
De QR-code bestaat nog steeds, ondanks diverse doodverklaringen.
Hybride coupons zijn vooral populair bij lokale ondernemers.
Waarom zijn QR codes wél populair in Azië?
QR code-commissie wil halt toeroepen aan onoordeelkundige inzet van de QR code
Frans Hendrikx (Omnisense) spreekt zijn verwachtingen voor komend jaar uit.
Ondanks het door mobile internet sterk veranderde consumentengedrag is Mobile Marketing voor het kleinbedrijf (95% van alle detailhandels in Nederland!) nog lang geen begrip.
Eenvoudiger te distribueren en te verwerken dan de printcoupons.
Wie kent niet de Douwe Egberts spaarpunten die uit het koffiepak geknipt moeten worden? Ze zijn er nog, maar hebben ze hun langste tijd gehad?
Nederlanders zijn gek op kortingen en speciale aanbiedingen! Zo blijkt uit onderzoek van de Telegraaf.
Leegstand in winkelgebieden is soms zo ernstig dat die plekken worden gemeden. Het kan en moet anders!
Quick responscodes of AR kunnen veel waarde toevoegen aan reclame- of promotiecampagnes mits ze doordacht en planmatig worden ingezet.
Digitale coupon: ideaal cross-media instrument voor retail, horeca en dienstverleners
Met ruim 8,5 miljoen smartphones en 7 miljoen tablets in Nederland is de vraag niet meer of er een gestructureerde breedband internetverbinding in een stad moet komen, maar hoe snel (gratis) mobiel internet beschikbaar kan zijn.
Smartphones en tablets ondersteunen de klant steeds meer in het koopproces. Voor oriëntatie, informatie en bij de aankoop van producten.