De fabels zetten je op achterstand
Meer persoonlijke druk en compassie in plaats van empathie
Lessen van en voor Omtzigt, ING en Tesla
Hoe kom je aan mandaat om aan de noodzakelijke responssnelheid van het social mediatijdperk te voldoen?
Ryanair moet na stilzwijgen uiteindelijk toch reageren en excuses maken
Regie ontbrak, samenwerking in sector was ver te zoeken, partijen speelden verstoppertje
Alleen door fundamentele verandering komt een organisatie uit een zware crisis.
Topbedrijven hebben een reactiesnelheid uit het krantentijdperk, terwijl je bij crisiswoordvoering direct moet opstaan
Lessen van de excuses van United Airlines en Sean Spicer
5 lessen die merken en bedrijven kunnen trekken van de falende crisiscommunicatie van Uber.
Zangeres onderbreekt tribute aan George Michael tijdens Grammy's
Hoe de Oudejaarstrekking voor de loterij een dieptepunt dreigde te worden
We zijn veel te vaak gericht op de zaken die misgaan. Tijd voor verandering in dit nieuwe jaar.
Reputaties van organisaties en hun bestuurders zijn direct verbonden
Beter voorbereiden dan eraan ten ondergaan
Houd rekening met het omgevingssentiment
Nog steeds worden organisaties onnodig overvallen door issues en crisis.
Populisme is mainstream en speelt ook in crisiscommunicatie een rol