Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Whassup’ krijgt weer GP op reclamefestival

Opnieuw zijn de ‘Whassup’-commercials van Budweiser in de prijzen gevallen. Dit keer kreeg het werk van DDB Chicago de ‘grand prize…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de printadvertenties ging de grand prize naar Leo Burnett Londen met de uiting ‘Fishing’ voor John West Tuna. Bij interactive media werd er geen grand prize uitgereikt, wel bij de categorie websites. Daar won Arnold Communications uit Boston de grootste prijs voor de website van Volkswagen of America. Ook bij packaging design en radio waren er Amerikaanse winnaars te noteren: grand prizes voor Ferolito Vultaggio & Sons (New York) voor het design van AriZona RxHerbal Teas en (opnieuw) DDB Chicago voor de radiocommercials van Bud Light. Engeland en de Verenigde Staten wonnen traditioneel de meeste awards. Nederland viel één keer in de prijzen met een award voor en in de categorie interactive media.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in