Overslaan en naar de inhoud gaan

Maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk

Een grote meerderheid van de Nederlandse consumenten (80 procent) vindt het belangrijk dat bedrijven maatschappelijk verantwoord…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het eerste Europese onderzoek naar maatschappelijk verantwoord ondernemen dat vandaag in Brussel wordt gepresenteerd. Nederland komt op de tweede plaats in Europa als het om dit soort zaken gaat. Het bedrijfsleven besteedt nog onvoldoende aandacht aan haar maatschappelijke verantwoordelijkheden, vindt 60 procent van de Europese consumenten. In Nederland ligt dat getal op 40 procent. Philips is van de Nederlandse multinationals het meest maatschappijgericht, ruim vóór Shell en Unilever.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in