Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen, mannen en mobieltjes

Vrouwen hebben andere criteria bij het kiezen van een mobieltje dan mannen. Mannen hechten vooral veel belang aan een lange stand-by tijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel mannen willen graag het nieuwste model hebben (39%); vrouwen geven daar iets minder om (25%). Ook hechten mannen meer aan functies als fax, e-mail en sms (42,9%) dan vrouwen (33,4%).Geen van beiden vindt spelletjes belangrijk (9,7% van de mannen, 5,7% van de vrouwen) en ook handsfree-opties worden niet hoog aangeslagen (9,7% versus 5,4%). Dit bleek uit de Allensbacher Computer und Telekommunikations-Analyse (ACTA) op de Duitse markt. Verder bleek Siemens het meest geliefde merk te zijn in Duitsland (65%), gevolgd door Nokia (58,7%), IBM (53,1%) en D2 Mannesmann (51,3). Ericsson en Motorola komen op de 8e en 9e plaats met 31,1% en 30,6%.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>Bron: media & marketing nov. 2000<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in