Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven weten zich nog geen raad met e-mail

De consument heeft er met e-mail een communicatiekanaal bij gekregen. Maar in dringende gevallen kan hij toch beter even bellen met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kwaliteit van de beantwoording van e-mail is niet best. 30 procent van de e-mailverzoeken wordt niet beantwoord en 28 procent van de wel beantwoorde verzoeken bevat geen of een onvolledig antwoord. Ook de snelheid van antwoord laat te wensen over. De bedrijven die reageren doen daar gemiddeld twee dagen, 13 uur en 39 minuten over. Internetbedrijven en financiële dienstverleners reageren nog het snelst op een verzoek per e-mail. De RUG concludeert dat online customer service nog te vaak de verantwoordelijkheid van de IT-afdeling is.

< SIZE=1>Bron: Tijdschrift voor Marketing nr11 <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in