Overslaan en naar de inhoud gaan

Website voor inzetbaarheid verzekeringsbranche

Sinds enkele dagen is de website www.inzetverzekerd.nl actief. Deze website maakt deel uit van de campagne 'De verzekeringsbranche werkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op deze staat achtergrondinformatie over duurzame inzetbaarheid en leeftijdbewust beleid. De website moet een belangrijk middel worden om kennis en tools op het gebied van inzetbaarheid te delen met de werknemers en werkgevers in de verzekeringsbranche.

related partner content for mobile comes here

De campagne 'De verzekeringsbranche werkt aan inzetbaarheid' is een initiatief van, en wordt uitgevoerd door, het Verbond van Verzekeraars en de vakorganisaties CNV Dienstenbond, De Unie, BBV en FNV Bondgenoten. Doel van de campagne is een optimale inzetbaarheid van alle werknemers in de verzekeringsbranche, nu en in de toekomst, onafhankelijk van leeftijd. De veranderende situatie op de arbeidsmarkt vraagt om een bewuste benadering van dit vraagstuk. Het is belangrijk dat werkgevers medewerkers stimuleren actief te blijven op de arbeidsmarkt en zich te blijven ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in