Overslaan en naar de inhoud gaan

'Verdere talentontwikkeling belangrijk voor professionalisering marketingvak'

Dorkas Koenen (Essent) is jurylid Marketing Talent of the Year, voor de Dutch Marketing Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dorkas Koenen, CMO van Essent, treedt toe tot de jury die de genomineerden voor Marketing Talent of the Year, tijdens de Dutch Marketing Awards bekend zal maken. Daarnaast zal hij als MerkMeester een van de Talenten onder zijn hoede nemen bij het MEC MerkMeesters-programma. Met dat programma stimuleert het MEC talentontwikkeling door high potentials een jaar lang te koppelen aan een CMO.

related partner content for mobile comes here

Gedurende dat jaar nemen de Talenten deel aan een aantal speciaal opgezette masterclasses en krijgen ze de gelegenheid hierover op Marketing Online te publiceren. Dorkas Koenen zelf stond in 2015 in de , in 2013 had hij een plekje in de van Management Team. Koenen: &;Talentontwikkeling is enorm belangrijk voor de verdere professionalisering van het vak. Vaak is er al veel kennis aanwezig bij young professionals, maar de vaardigheden die ook op hoog niveau in te zetten, duurt vaak jaren om te ontwikkelen. Het is mooi dat het MEC met een dergelijk programma daar invulling aan wil geven. Nominaties voor Marketing Talent of the Year bij de Dutch Marketing Awards is een geweldige eerste stap. Ik roep talenten dan ook op zich te melden via &;.

Naast Dorkas Koenen bestaat de jury uit Marc Lamers (Wageningen Universiteit), Erik Hoogenhout (VanDoorne) en Jos van Haastrecht (DSM). Dorkas neemt de plek in van Johan van der Zanden (ING).

31 maart
De worden 31 maart georganiseerd in het Tropeninstituut in Amsterdam. Tijdens de avond worden prijzen uitgereikt aan de Best Marketingcompany of the Year, Best Marketinglaunch, Best MarketingNext,  Internal brandingcompany of the Year, Best Marketingthesis, het Marketingtalent en de Marketeer of the Year.

Daarnaast wordt de Top100 Marketeers bekend gemaakt in Tijdschrift voor Marketing, en is de hele top100 uitgenodigd om de avond bij te wonen. kosten 149 euro, abonnees van Communicatie, Adformatie en Tijdschrift voor Marketing betalen 99 euro, net als leden van NIMA, PIM, MEC en/of MAN.

Bekijk alle content over DMA 2016 in ons .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in