Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandejong ontwikkelt 'tools for change' voor Humanitas

Branding agency Vandejong heeft het merkconcept Tools For Change ontwikkeld voor Humanitas, de landelijke vereniging voor maatschappelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Ondanks de hoge naamsbekendheid van Humanitas, weten weinig mensen wat de organisatie precies doet. Daarom heeft Vandejong een communicatiestrategie voor Humanitas ontwikkeld waarmee de organisatie zowel intern als extern kan communiceren. Centraal daarbij staat dat alle middelen die we voor Humanitas hebben gemaakt dienen als tools for change. Een voorbeeld is dat ieder nummer van het nieuwe magazine draait om een ander thema. Die thema’s behandelen we als tijdloze dossiers, die ook een jaar later nog te gebruiken zijn als gereedschap. Het merkconcept en het magazine zijn pas het begin van de herpositionering. Nederland zal nog veel van Humanitas horen de komende tijd’, aldus strateeg Cyril van Sterkenburg.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe magazine wordt op meerdere plekken in Nederland feestelijk gelanceerd tijdens de Wereldhumanismedag op vrijdag 21 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in