Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: shortlistvermeldingen Cyber, Design en Radio

11 shortlist-vermeldingen vanmorgen voor Nederland in Cannes in de categorieën Cyber, Design en Radio. Daarvan zijn er in totaal 5 voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Cyber scoorde Nederland goed met: 7 shortlist-vermeldingen (op 196 in totaal), waarvan 3 voor DDB & Tribal Amsterdam. Vorig jaar telde de score 9 vermeldingen. Vanuit Nederland waren er 68 inzendingen tegenover 80 vorig jaar. Vorig jaar won Nederland 6 Cyber Leeuwen.

related partner content for mobile comes here

voor het Metropole Orkest van Havas Worldwide Amsterdam
van Dela door Ogilvy
voor Philips door DDB & Tribal Amsterdam
voor Volkswagen Beetle van DDB & Tribal Amsterdam
van DDB & Tribal Amsterdam / Rapp Amstelveen
De voor het Nederlands Film Festival van Woedend!/Wefilm
fundraiser van Philip & Hugo

Design shortlistvermeldingen
Van de 234 shortlistvermeldingen in de categorie Design, gingen er vier naar Nederland:

Condensed Office – JWT Amsterdam – Direct Mail
Your Future Bottle – Heineken – DDB & Tribal Amsterdam
Nike+ House of Innovation – Selfridge Windows – Nike EMEA – ...,staat Creative Agency
Heineken Ignite – DDB & Tribal Amsterdam

Het aantal inzendingen uit Nederland in deze categorie is dit jaar sterk gestegen, van 19 naar 32. Nederland had vorig jaar geen Design Leeuwen te vieren.

Radio shortlistvermeldingen
Van de 166 vermeldingen op de Radio shortlist, komt er geen één uit Nederland. Het aantal Radio inzendingen was ook al dramatisch gekelderd ten opzichte van vorig jaar: van 23 naar 8. Er werd vorig jaar geen Radio Leeuw gewonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in