Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcom13: Richard van Hooijdonk versus Lard Breebaart

Richard sprak gisteren tijdens Marcom13 over ‘The Next Step in Social Media’. Dat leek de bezoekers wel wat, want de Adformatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Richard vertelde ons dat de wereld erg snel verandert, sneller dan ooit. Consumenten zijn geen gewone mensen meer maar 3.0 mensen. Ze willen meedenken met je merk, sterker ze staan te popelen om te helpen creëren. Nieuwe producten creëren kunnen ze natuurlijk veel beter dan bedrijven dat zelf kunnen. Dat is de kracht van the Social Army! Het bestaan van de Wisdom of the Crowds is immers overtuigend bewezen met het succes van Patatje Joppy en de nieuwe smaakvarianten van Starbucks. De Mens 3.0 gelooft niet in merken maar in mensen/vrienden! Vandaar het grote succes van Booking.com en Tripadvisor. En zo kletste onze online goeroe als vanouds vrolijk verder over successen waar hij over had gehoord maar nimmer een bijdrage aan had geleverd. Over klokken en klepels, over open deuren die ook online kunnen worden ingetrapt. Helaas lijkt het Richard te zijn ontgaan dat de online wereld erg snel verandert, sneller dan ooit…

related partner content for mobile comes here

Na afloop van Richard’ s presentatie kwam Lard Breebaart aan het woord. Maar ja, who the fuck is Lard Breebaart? De zaal stroomde dan ook snel (vrijwel) leeg, waarmee de Madness of the Crowds wederom werd aangetoond. Lard hield geen gloedvol betoog, noch toonde hij schitterende vergezichten. Met aansprekende voorbeelden liet hij zien hoe online campagnes succesvol kunnen zijn. Lard maakte daarbij uitsluitend gebruik van eigen voorbeelden, van campagnes waar hij zelf bij betrokken was. Het was een genoegen deze vakman, of liever gezegd ambachtsman over zijn vakgebied te horen praten. Authenticiteit, daar draait het toch om, beste Richard?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in