Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel op de #MARCOM13

Gisteren waren er op de MARCOM13 mobile sessies te volgen van oa Peter Broekroelofs (Service2media), Terry van den Bemt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook vandaag zijn er diverse mobile sessies te volgen. Wees tijdig er tijdig bij, want de Mobile Dome zat bij elke sessie tot op heden bomvol en moesten veel mensen buiten staan.

related partner content for mobile comes here

Het programma van de Mobile Dome ziet er als vandaag uit:

10:35 - 11:00

Rogier van den Heuvel, VP Benelux & Nordics, Velti
In dit seminar zal de Full-funnel van Mobile Marketing aan bod komen. Van het creëren van awareness en engagement tot aan conversie en retentie.
11:15 - 11:40

Oberon Interactive, Hans-Peter Harmsen
Hans-Peter Harmsen is directeur en oprichter van Oberon Interactive. Specialisten in mobiel.
13:40 - 14:05

Finn McAleer, Sales Manager at Velti
This presentation delves into the landscape of mobile payments and the most recent trends in monetising digital content via the mobile.
14:50 - 15:15

Oberon Interactive, Hans-Peter Harmsen
Hans-Peter Harmsen is directeur en oprichter van Oberon Interactive. Specialisten in mobiel.
16:00 - 16:25

Roel van Eersel, Mocreate
Er wordt veel over mobile advertising gesproken, maar waar staan we nu precies? Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, wil graag laten zien wat mobile advertising voor u als (online) marketeer of marketing manager kan betekenen.

Ook in andere locaties op de MARCOM13 zijn er mobile sessies:

12:40 - 13:05
THEATER 1: DIGITAL MEDIA

On-Site, V.C. Bendeler
De mobile app wordt vaak gezien als mogelijk extra verkoopkanaal. In veel minder gevallen wordt de mobile app al gezien als hét digitale verlengstuk van de organisatie als het gaat om customer support, service delivery en en customer service.
14:45 - 15:10
THEATER 4: ALLROUND
DIALOGUE/DM

Terry van den Bemt, Fieldmarketingtrends.com
Waarom fieldmarketing 100% real time connected zal zijn met online? Waarom door to door alleen nog maar adress-based wordt? En welke gevolgen dit heeft voor de toekomst van fieldmarketing?

15:15 - 15:40
THEATER 2: ALLROUND
TRENDS & STRATEGIE

Peter Broekroelofs
Product, content en marketing smelten steeds meer samen. Consumenten verwachten directe relevantie via apps op smartphones en tablets. Laat je inspireren tot een app strategie met nieuwe mogelijkheden voor levende interactie met je doelgroep.
15:20 - 15:45MARCOM / DO 13 JUNI
SPEAKERSCORNER
MEDIA

Bas Moreu, oprichter en creatief directeur Superlab
De consument is mobiel. De wereld is heel hard aan het veranderen. Mensen staan op en gaan naar bed met hun mobiel en tablet. Dit heeft hele grote gevolgen voor hoe bedrijven hun klanten moeten benaderen.
16:25 - 16:50
THEATER 1: DIGITAL
ONLINE MARKETING

Alex Bos (Magstream)

16:30 - 16:55
THEATER 4: ALLROUND
RETAIL

Lot Keijzer, Chief Marketing Officer van Vente-Exclusive.com. Namens IAB
Vente –Exclusive is gestart in 2007, als eerste private sales platform, gespecialiseerd in fashion en lifestyle producten, marktleider in de Benelux met meer dan 2 miljoen online leden.


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in