Mobiel op de #MARCOM13
Ook vandaag zijn er diverse mobile sessies te volgen. Wees tijdig er tijdig bij, want de Mobile Dome zat bij elke sessie tot op heden bomvol en moesten veel mensen buiten staan.
Het programma van de Mobile Dome ziet er als vandaag uit:
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
10:35 - 11:00
Mobile Marketing: Creating awareness and influencing mobile engagement within the marketing mix; find and keep new customers with mobile.
Rogier van den Heuvel, VP Benelux & Nordics, Velti
In dit seminar zal de Full-funnel van Mobile Marketing aan bod komen. Van het creëren van awareness en engagement tot aan conversie en retentie.
11:15 - 11:40
Waarom je een responsive design website nodig hebt
Oberon Interactive, Hans-Peter Harmsen
Hans-Peter Harmsen is directeur en oprichter van Oberon Interactive. Specialisten in mobiel.
13:40 - 14:05
Monetising digital content, virtual goods and online services via the mobile.
Finn McAleer, Sales Manager at Velti
This presentation delves into the landscape of mobile payments and the most recent trends in monetising digital content via the mobile.
14:50 - 15:15
Waarom je een responsive design website nodig hebt
Oberon Interactive, Hans-Peter Harmsen
Hans-Peter Harmsen is directeur en oprichter van Oberon Interactive. Specialisten in mobiel.
16:00 - 16:25
Mobile Advertising, waar staan we nu?
Roel van Eersel, Mocreate
Er wordt veel over mobile advertising gesproken, maar waar staan we nu precies? Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, wil graag laten zien wat mobile advertising voor u als (online) marketeer of marketing manager kan betekenen.
Ook in andere locaties op de MARCOM13 zijn er mobile sessies:
12:40 - 13:05
THEATER 1: DIGITAL MEDIA
De mobile app als drijvende kracht achter uitstekende customer service
On-Site, V.C. Bendeler
De mobile app wordt vaak gezien als mogelijk extra verkoopkanaal. In veel minder gevallen wordt de mobile app al gezien als hét digitale verlengstuk van de organisatie als het gaat om customer support, service delivery en en customer service.
14:45 - 15:10
THEATER 4: ALLROUND
DIALOGUE/DM
How mobile will change the game of Fieldmarketing
Terry van den Bemt, Fieldmarketingtrends.com
Waarom fieldmarketing 100% real time connected zal zijn met online? Waarom door to door alleen nog maar adress-based wordt? En welke gevolgen dit heeft voor de toekomst van fieldmarketing?
15:15 - 15:40
THEATER 2: ALLROUND
TRENDS & STRATEGIE
Verhoog relevantie met mobiele apps en push berichten
Peter Broekroelofs
Product, content en marketing smelten steeds meer samen. Consumenten verwachten directe relevantie via apps op smartphones en tablets. Laat je inspireren tot een app strategie met nieuwe mogelijkheden voor levende interactie met je doelgroep.
15:20 - 15:45MARCOM / DO 13 JUNI
SPEAKERSCORNER
MEDIA
De consument is mobiel
Bas Moreu, oprichter en creatief directeur Superlab
De consument is mobiel. De wereld is heel hard aan het veranderen. Mensen staan op en gaan naar bed met hun mobiel en tablet. Dit heeft hele grote gevolgen voor hoe bedrijven hun klanten moeten benaderen.
16:25 - 16:50
THEATER 1: DIGITAL
ONLINE MARKETING
Digitale communicatie 2014: Afstemmen op ontvanger en zijn apparaat.
Alex Bos (Magstream)
16:30 - 16:55
THEATER 4: ALLROUND
RETAIL
Over de m-commerce strategie en andere marketingkansen en uitdagingen bij Vente Exclusive
Lot Keijzer, Chief Marketing Officer van Vente-Exclusive.com. Namens IAB
Vente –Exclusive is gestart in 2007, als eerste private sales platform, gespecialiseerd in fashion en lifestyle producten, marktleider in de Benelux met meer dan 2 miljoen online leden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid