Overslaan en naar de inhoud gaan

RDW kiest voor BOOM Communicatie

BOOM Communicatie gaat de nationale campagne verzorgen rondom de introductie van de nieuwe kentekencard. De RDW (voorheen Rijksdienst voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Luuk Schils: 'Volgend jaar krijgt Nederland een kentekenbewijs op creditcardformaat. De card vervangt het huidige papieren kentekenbewijs. Dat gaat vanaf 2014 plaatsvinden bij iedere aan- of verkoop van kentekenplichtige voertuigen zoals auto's, motoren en scooters. De verwachting is dat in 2018 alle papieren kentekenbewijzen zijn vervangen door kentekencard. Het doel van de campagne is tweeledig; De introductie van de card en zijn voordelen en het informeren over de gewijzigde processen die daarmee gepaard gaan. De campagne start in fasen, waarbij de introductie bij de consument vanaf december 2013 het eerste zichtbare wapenfeit zal zijn. De beoogde kanalen die ingezet zullen worden zijn vooralsnog radio, web en print. Ik sluit echter niet uit dat daar ook nog andere media bij zullen komen.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in