Eerste internationale campagne Amstel
Indie maakte de eerste internationale commercial voor Amstel Premium Pilsner.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De commercial spoort mensen aan weer van elkaar te gaan genieten (in plaats van alleen maar bezig te zijn met hun mobiele telefoon) met teksten die in beeld verschijnen als ‘Why do you send XXX’, ‘Why don’t you do it for real?’. In een Amsterdams café wordt duidelijk hoe je 'weer echt van elkaar kunt genieten'. De commercial wordt eerst uitgezonden in Servië, Bosnië en Griekenland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Creatie: Lode Schaeffer, Lysbeth Bijlstra
Muziek: Alain Clark
Mix: Tijmen Zinkhaan, Wisseloord Studios
Regie: Mirko Dreiling
Productie: Bas Pinkse,25 FPS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid