Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever centraliseert social media rond Project Sunlight

De nieuwe corporate campagne ‘Project Sunlight’ van Unilever is ook bedoeld om alle social media rondom de duurzame doelen van Unilever…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo zegt Marc Mathieu, senior vice president Marketing bij Unilever, tegen Marketing Week.

related partner content for mobile comes here

Unilever startte deze week een nieuwe wereldwijde corporate campagne om zijn duurzame missie beter te kunnen communiceren.

De campagne werd ontwikkeld vanuit Londen en gaat eerst van start in opkomende landen als Brazilië, Indonesië en India, maar ook in de VS en Groot-Brittannië.

Volgens Mathieu moet de campagne de marketeers bij Unilever helpen om een grotere beweging te creëren via social media. Het Unilevermerk dient volgens Mathieu daarbij als centraal en overkoepelend platform, om zo de bredere ambitie van het bedrijf kenbaar te maken. Geïnteresseerden worden verwezen naar een . Hier is alles te lezen over de sociale missies van de verschillende merken van Unilever.

Kinderen
Volgens Unilever zijn het vooral kinderen die volwassenen kunnen motiveren om duurzamer te leven. De campagnefilm die is ontwikkeld gaat dan ook over de zorgen van jonge ouders om een betere toekomst voor hun kinderen te creëren.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in