Unilever centraliseert social media rond Project Sunlight
Zo zegt Marc Mathieu, senior vice president Marketing bij Unilever, tegen Marketing Week.
Unilever startte deze week een nieuwe wereldwijde corporate campagne om zijn duurzame missie beter te kunnen communiceren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe campagne werd ontwikkeld vanuit Londen en gaat eerst van start in opkomende landen als Brazilië, Indonesië en India, maar ook in de VS en Groot-Brittannië.
Volgens Mathieu moet de campagne de marketeers bij Unilever helpen om een grotere beweging te creëren via social media. Het Unilevermerk dient volgens Mathieu daarbij als centraal en overkoepelend platform, om zo de bredere ambitie van het bedrijf kenbaar te maken. Geïnteresseerden worden verwezen naar een nieuwe website. Hier is alles te lezen over de sociale missies van de verschillende merken van Unilever.
Kinderen
Volgens Unilever zijn het vooral kinderen die volwassenen kunnen motiveren om duurzamer te leven. De campagnefilm die is ontwikkeld gaat dan ook over de zorgen van jonge ouders om een betere toekomst voor hun kinderen te creëren.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid