Terugkeer van de Coca Cola Light Break
De Coca Cola Light Break komt weer terug! In aangepaste vorm, dat wel, aangezien de glazenwasser van toen is overgestapt op een blikje Coca Cola Zero...
De frisdrankenfabrikant biedt vanaf nu met echte vakantiebreaks, gericht op vrouwen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn dat zijn tweepersoonsreizen, variërend van korte shoptrips tot verwenarrangementen en reizen naar tropische bestemmingen. Coca Cola doet dat in samenwerking met Arke, middels een kraslotenactie.
De loten worden verzorgd door De Lotto. Ieder kraslot biedt bovendien weer 25 euro korting op een boeking bij Arke.
Coca-Cola vond uit dat winkelen (74 procent), reizen (60 procent) en persoonlijke verzorging (59 procent) populaire vrijetijdsbestedingen zijn van de doelgroep. Ook uit eten gaan en muziek luisteren leverden een hoog percentage op onder de vierhonderd respondenten. Het onderzoek is uitgevoerd door Synovate onder vrouwen tussen de 20 en 39 jaar.
Dus gaat Coca Cola in september en oktober bijna 200 Coca-Cola Light Breaks weggegeven. Er zijn 170 shopping trips voor twee personen in de Benelux. En 15 'big breaks' bestaan uit een verwenarrangement voor twee personen in Europa. De 5 winnaars van de 'super break' winnen een verre reis.
De winnaars mogen zelf een keuze te maken uit de aangeboden bestemmingen. Op de website worden de wisselende bestemmingen van de breaks per week bekend gemaakt. Winnaars kunnen hun winnende lot verzilveren op het moment dat ze een break naar wens op de site zien staan. Iedere vrijdagmiddag om 15.30 uur worden de nieuwe breaks bekendgemaakt.
Coca Cola benadrukte het break-concept al in een nieuwe televisie-commercial: twee vrouwen stappen een lift in en op het moment dat ze uitstappen, staan ze in Brazilië.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid