Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf: vijf onderdelen worden zelfstandig merk

Telesport, De Financiële Telegraaf, Vrouw, Privé en AutoVisie krijgen de ruimte om eigen activiteiten te ontplooien, zoals online en tv.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze krijgen allen ook een eigen hoofdredacteur, Jansen is verantwoordelijk voor het geheel. Dat zegt de nieuwe hoofdredacteur Paul Jansen in een met NRC Handelsblad. Hij ontkent dat De Telegraaf daarmee wordt , zoals bronnen eerder onder meer aan Adformatie meldden.

Het opknipscenario zou de kern zijn geweest van het conflict tussen ex-hoofdredacteur Sjuul Paradijs en de directie van TMG. Dat scenario is overigens door betrokken partijen ontkend.

related partner content for mobile comes here

De plannen die Jansen ontvouwt in NRC, moeten nog uitgewerkt worden en langs de redactie, de ondernemingsraad en de TMG-top.

Jansen heeft de opdracht meegekregen snel te reorganiseren en moderniseren. De redactie moet digitaal actiever worden en zich online meer onderscheiden. De vernieuwing zou tientallen arbeidsplaatsen gaan kosten, maar dat wil Jansen niet bevestigen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in