Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam komt met nieuwe business propositie

‘Open mind sharp business’. Onder dit motto wil Amsterdam Marketing de komende jaren het internationale bedrijfsleven aantrekken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe business propositie van de Metropool Regio Amsterdam (MRA) werd vorige week gepresenteerd tijdens het ‘storytelling event’ ">Counter Campfire. Mariken van den Boogaard, senior business marketeer van Amsterdam Marketing, vertelde hoe Amsterdam Economic Board, Amsterdam Marketing en Amsterdam inbusiness de MRA de komende jaren internationaal gaan profileren als het gaat om het aantrekken van nieuwe bedrijven, start-ups en talent.

related partner content for mobile comes here

De organisaties willen Amsterdam op de kaart zetten als een aantrekkelijke regio voor internationale corporates, start-ups, investeerders en werknemers. Dit doen ze door één verhaal naar buiten te brengen, samen met bedrijven, kennisinstellingen en overheden uit de regio.

Hiervoor hebben ze een businesspropositie en een marketingstrategie ontwikkeld onder de noemer ‘open mind sharp business’. Open mind staat voor de mentaliteit van de Amsterdammers, de ‘diversiteit’, ‘inclusiviteit’ en ‘ontvankelijkheid voor nieuwe, creatieve ideeën.’ Sharp business staat voor het zakelijke klimaat en benadrukt innovatie, handelsgeest en scherp zaken doen dankzij snelle logistieke en digitale verbindingen.

De propositie is omgezet naar een campagne met veertig internationale professionals die in de metropoolregio Amsterdam werken en zo een gezicht geven aan de regio. Alles over deze campagne en de film die hiervoor is ontwikkeld, vind je via .

De ‘Open mind sharp business’- propositie staat net zoals de campagnes richting bezoekers en bewoners onder het I amsterdam motto, maar richt zich puur op een zakelijke doelgroep.



Boris Veldhuijzen van Zanten is één van de veertig mensen die in de campagne een gezicht geven aan de metropool regio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in