
A-dam Underwear lanceert zijn eerst ‘brand movie’. Het merk is nu 1,5 jaar bezig en is inmiddels verkrijgbaar in 75 winkels in Nederland.
In de film wordt kennis gemaakt met Adam: een grote, vriendelijke reus met een passie voor het produceren van de ‘beste boxers ooit’. Het merk wil in de film ook duidelijk maken dat het aan milieuvriendelijke productie doet.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comMeet A-dam | If You've Got Balls
De slogan van A-dam Underwear is 'if you've got balls'. Het merk doet zijn naar eigen zeggen zijn best om de ondergoed branche 'nieuw leven in te blazen'. Dat doet het onder andere door opvallende Youtube-video’s, zoals onderstaande ‘skateboarder met bladblazer’.
Longboarder with Leafblower
Ook lanceerde het begin augustus de eerste collectie in een interactieve shop-in-shop in de Bijenkorf Amsterdam.
Adams virtually living display at de Bijenkorf Amsterdam
Het merk is nu 1,5 jaar bezig en is inmiddels verkrijgbaar in 75 winkels in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee