Overslaan en naar de inhoud gaan

Ketchum wint pitch MasterCard

Mastercard wil imago innovatief betaaltechnologiebedrijf steviger neerzetten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MasterCard kiest na een pitch Ketchum als nieuw communicatiebureau voor de Benelux. Ketchum gaat MasterCard helpen het imago als innovatief betaaltechnologiebedrijf steviger neer te zetten. Het eerste wapenfeit in de samenwerking was de lancering van een pilot met biometrisch betalen, waarbij mensen met hun selfie of vingerafdruk betalingen kunnen doen.

related partner content for mobile comes here

Volgens Isabelle Roels, communicatiemanager Benelux van MasterCard, is het merk te weinig zichtbaar geweest, iets waar het met Ketchum &;hard mee aan de slag&; gaat. &;Hun visie, sterke persrelaties en dynamiek gaven voor ons de doorslag.&;

Tom Janssen, merkstrateeg bij Ketchum: &;Miljoenen Nederlanders betalen elke dag met Maestro en MasterCard pasjes, maar hebben geen idee dat dit bedrijf een pionier is in makkelijke en veilige betaaltechnologie voor morgen. Nu de consument uit steeds meer betaalmethoden kan kiezen, is het tijd de MasterCard-merken meer profiel te geven.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in