Overslaan en naar de inhoud gaan

Telecommerce begint blog

De site van Telecommerce, het vaktijdschrift over klantcontact, zit vanaf morgen in een nieuw jasje én heeft dan ook een weblog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De van Telecommerce, het vaktijdschrift over klantcontact, zit vanaf morgen in een nieuw jasje én heeft dan ook een weblog.

Telecommerce-uitgever Paul Petermeijer: 'Er zijn meer vakbladen die gaan bloggen, dus dat is nog niet zo vernieuwend. Telecommerce is wel het eerste medium in het brede werkveld van marketing en communicatie dat zijn hele homepage op de schop nam en koos voor een 'split screen'-model: links de posts van de webloggers, rechts het dagelijks nieuws. Geen aparte site voor nieuws en apart weblog: nieuws en opinie worden weliswaar duidelijk gescheiden, maar wel náást elkaar aangeboden.'

Het blogteam bestaat bij de kick-off uit Hans Bach, Egbert Jan van Bel, Hans Kardol, Jasper Klootwijk, Ernst Kruize, Hanny Philipse, Frans Plat, aangevuld met twee vaste Telecommerce-redacteuren.

De nieuwslog is bestemd voor marketeers die verantwoordelijk zijn voor klantcontact, contactcentermanagers en 'de hele markt van toeleveranciers', aldus Telecommerce.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in