
De site van Telecommerce, het vaktijdschrift over klantcontact, zit vanaf morgen in een nieuw jasje én heeft dan ook een weblog.
Telecommerce-uitgever Paul Petermeijer: 'Er zijn meer vakbladen die gaan bloggen, dus dat is nog niet zo vernieuwend. Telecommerce is wel het eerste medium in het brede werkveld van marketing en communicatie dat zijn hele homepage op de schop nam en koos voor een 'split screen'-model: links de posts van de webloggers, rechts het dagelijks nieuws. Geen aparte site voor nieuws en apart weblog: nieuws en opinie worden weliswaar duidelijk gescheiden, maar wel náást elkaar aangeboden.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandClient Services Director - Media
ScheepensOnline marketeer
REEFHet blogteam bestaat bij de kick-off uit Hans Bach, Egbert Jan van Bel, Hans Kardol, Jasper Klootwijk, Ernst Kruize, Hanny Philipse, Frans Plat, aangevuld met twee vaste Telecommerce-redacteuren.
De nieuwslog is bestemd voor marketeers die verantwoordelijk zijn voor klantcontact, contactcentermanagers en 'de hele markt van toeleveranciers', aldus Telecommerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee