Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzanne Ekel weg bij Monster.com

Suzanne Ekel (30) is teruggetreden als European Branding Director bij Monster.com. Ekel was tot eind 2001 general manager van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ekel is inmiddels haar eigen onderneming begonnen, New Cheese Management.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar noemde Ekel haar functie van European Brand Development Director nog bijzonder uitdagend. Ze moest de overgenomen Jobline-sites in Scandinavië ‘vermonsteren’ en zou een groot Europees sponsorproject beginnen dat Monster als de leidende carrieresite zou profileren. Als reden voor haar vertrek bij Monster.com noemt Ekel nu de gewijzigde strategie van de Europese Monster-organisatie. De veranderingen waren zo groot, zegt ze, dat haar werkveld, ‘visiegedreven merkopbouw en externe profilering, voorlopig geen prioriteit krijgt’.

Vanuit New Cheese Management zal ze als interim manager werkzaam zijn bij organisaties die behoefte hebben aan ‘tijdelijk, inspirerend en visiegedreven leiderschap’. De focus ligt daarbij op het in gang zetten van nieuwe ontwikkelingen en het leiding geven aan de daarbij horende veranderingen.

Haar eerste opdrachtgever is de Stichting CliniClowns Nederland. De komende periode werkt Ekel daar als interim manager ‘Afleiding & Plezier’ aan de strategie voor de komende jaren en de bijbehorende organisatie-ontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in