Pan-Europese pitch Daewoo
General Motors heeft besloten een pan-Europese competitie uit te schrijven voor Daewoo. Vijf bureaus doen mee aan de pitch.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Welke bureaus met elkaar gaan strijden is deels bekend, meldt Marketing Week. FCB, het Britse bureau DFGW dat in Engeland momenteel het account nog in handen heeft en drie niet nader genoemde General Motors-bureaus. Het winnende bureau wordt de lead agency voor Daewoo’s Europese strategische en creatieve account. Verantwoordelijke voor de review is de net aangestelde Europese marketingbaas Janet Eckhoff. Eerste opdracht wordt een advertentiecampagne te ontwikkelen voor de lancering van de Kalos, een kleine auto die moet gaan concurreren met Ford Fiesta en Peugeot 206. Deze auto moet volgend jaar maart op de markt komen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid