Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële regionale radio versterkt positie in

Het marktaandeel van de commerciële regionale zenders Rebecca Radio en HOT-Radio is in de eerste helft van dit jaar met 10 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De primaire doelgroep van de zenders, mannen en vrouwen in de

related partner content for mobile comes here

leeftijdsgroep van 20 tot 35 jaar, groeide het gezamenlijke marktaandeel van Rebecca Radio en HOT-Radio van 7,2 naar 8,0 pct.

Met dit resultaat nemen de zenders een vierde positie in binnen hun uitzendgebied, na de landelijke zenders Radio 3FM, Radio 538 en Sky Radio. Ruim 89 pct van de luisteraars van Rebecca Radio en HOT-Radio is jonger dan 50 jaar. Volgens verkoopbedrijf CRN (Commerciële Radio Nederland) zijn de zenders daarom in hun regio een sterke aanvulling op de publieke regionale zenders Radio Noord, Omroep Fryslân, Radio Oost, Radio Drenthe en Radio Gelderland. Van alle luisteraars naar deze publieke zenders is gemiddeld 75 pct ouder dan 50 jaar. (Alle cijfers betreffen het tijdvak maandag-vrijdag van 07.00 tot 19.00 uur)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in