Commerciële regionale radio versterkt positie in
De primaire doelgroep van de zenders, mannen en vrouwen in de
leeftijdsgroep van 20 tot 35 jaar, groeide het gezamenlijke marktaandeel van Rebecca Radio en HOT-Radio van 7,2 naar 8,0 pct.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMet dit resultaat nemen de zenders een vierde positie in binnen hun uitzendgebied, na de landelijke zenders Radio 3FM, Radio 538 en Sky Radio. Ruim 89 pct van de luisteraars van Rebecca Radio en HOT-Radio is jonger dan 50 jaar. Volgens verkoopbedrijf CRN (Commerciële Radio Nederland) zijn de zenders daarom in hun regio een sterke aanvulling op de publieke regionale zenders Radio Noord, Omroep Fryslân, Radio Oost, Radio Drenthe en Radio Gelderland. Van alle luisteraars naar deze publieke zenders is gemiddeld 75 pct ouder dan 50 jaar. (Alle cijfers betreffen het tijdvak maandag-vrijdag van 07.00 tot 19.00 uur)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid