Overslaan en naar de inhoud gaan

SterLab maandag van start

Maandag 29 augustus start SterLab. Voor het tweede achtereenvolgende jaar, laat Ster ‘nieuwe, andere reclame’ zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van maandag 29 augustus tot en met vrijdag 2 september, zendt Ster in het kader van SterLab drie reclameblokken per avond uit met experimentele reclame, en wel tussen 20:00 uur en 02:00 uur op Nederland 3. De blokken - omlijnd met een SterLab-bumper – worden volgens Ster ingevuld met vernieuwende, afwijkende en creatieve reclame.

related partner content for mobile comes here

Met SterLab haakt Ster aan op het succesvolle TV Lab van Nederland 3 waarin programmamakers de kans krijgen vernieuwde, afwijkende, creatieve programma’s en pilots aan het Nederlandse publiek te tonen. Ster wil met SterLab een proeftuin bieden voor jonge creatieven, maar er is ook ruimte voor innovatief of ‘ander’ werk van professionals (adverteerders en reclamebureaus). ‘Iedereen met een hart voor het reclamevak mag meedoen.’ Ster zegt met SterLab een nieuwe kijk op reclame te bieden en ‘een voorzichtige blik op de toekomst’.

SterLab 2011 bevat onder meer een eindexamenblok van de filmacademie, golden oldies ‘met een hoog oh-ja-gehalte’, een blok van productiebedrijf Wefilm, met daarin een aantal bekende virals, inclusief making-off, een zogeheten ‘groenblok’ met daarin adverteerders voor windmolens, zonnepanelen en dergelijke. Daarnaast zijn in de SterLab-blokken zes resultaten van een pitchopdracht van Brandfighters te zien. Brandfighters heeft jong talent opgeroepen om een film te maken voor Fight Cancer.

Hieronder één van de SterLab-commercials van de Film en Televisie Academie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in