Selmore wint pitch Karwei
Selmore heeft de pitch van Karwei gewonnen voor het ontwikkelen van geïntegreerde thematische campagnes. Dat werd vrijdagmiddag bekend…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naast Selmore stonden ook Doom & Dickson en Brand New Telly op de shortlist. Volgens Karen de Loos, die de pitch vanuit Kik communicatie begeleidde, heeft Selmore gewonnen omdat het bureau ‘strategisch en creatief het beste idee heeft geleverd’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tot nu toe werkte Karwei ‘per middel’ met verschillende reclamebureaus, volgens Saskia Bax (manager communicatie van Karwei). Selmore zal voor de campagnes gaan samenwerken met Dedato voor de huisstijl en Giesbers voor de executie. De eerste campagne verschijnt naar verwachting in het najaar van 2013.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid