Overslaan en naar de inhoud gaan

Rensen Crossmedia Director SBS

Rik Rensen is benoemd tot Crossmedia Director bij SBS Broadcasting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rensen heeft een contract voor twee jaar en gaat de content die voor televisie en radio wordt geproduceerd vertalen naar nieuwe media platforms, zoals internet, teletekst, digitale themakanalen en mobiele diensten.

related partner content for mobile comes here

Een woordvoerder van SBS Broadcasting: De komst van Rensen naar SBS past in de omslag die het bedrijf maakt van een traditionele televisie-organisatie naar een crossmediale onderneming.

Rensen werkte onder meer bij de NPS, waar hij drie jaar geleden het veld moest ruimen als hoofdredacteur van Nova. Daarvoor was hij onder meer hoofdredacteur van RTL Nieuws, dat onder zijn leiding in 1989 werd opgezet. Vanaf 2000 was hij verantwoordelijk voor alle online activiteiten van de toenmalige HMG.
Bron: Medialog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in