Readershouse verder als Readershouse/Hearst
Uitgeverij Readershouse (80 werknemers, 35 miljoen omzet) heet voortaan Readershouse/Hearst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op het gebied van glossy tijdschriften is het Amerikaanse Hearst de grootste ter wereld. Volgens Frank Kloppert van Readershouse/Hearst gaat het hier niet om een nieuwe participatie van Hearst: "Hearst is sinds vorig jaar oktober aandeelhouder in onze holding. De jaren daaraan voorafgaand was Hearst aandeelhouder in onze publieksbladen-uitgeverij. Dat belang hebben we omgezet in een belang in de holding."
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid