'Cannes' beziet DM-Congres
Romain Hatchuel, algemeen directeur van het Cannes-Festival dat deze week plaatsvindt, sluit niet uit dat het DM-Festival er volgend jaar al is. Hij verwacht dat het tijdstip 'in de buurt' zal liggen van het internationale reclamefestival. Aan het festival voor themareclame (film en print) zijn de laatste drie jaar al de MediaLions en de CyberLions toegevoegd. Hatchuel: "Direct marketing is als vakdiscipline van snel groeiend belang voor de internationale netwerken van communicatieadviesbureuas. Het wordt tijd om daarop in te spelen."
Voor de direct marketeers is er al jaren het DM-congres in Montreux, dat de laatste jaren op een laag pitje staat. Ook daaraan is een (kleinschalig) prijzenfestival verbonden. In Nederland kennen wij de uitreiking van de Esprix, een evenement dat pp een ander tijdstip plaatsvindt dan het jaarlijkse DM-congres in Maastricht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid