Overslaan en naar de inhoud gaan

'Cannes' beziet DM-Congres

De organisatie achter het internationale reclamefestival in Cannes overweegt een apart Direct Marketing-Congres te beginnen in de Franse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Romain Hatchuel, algemeen directeur van het Cannes-Festival dat deze week plaatsvindt, sluit niet uit dat het DM-Festival er volgend jaar al is. Hij verwacht dat het tijdstip 'in de buurt' zal liggen van het internationale reclamefestival. Aan het festival voor themareclame (film en print) zijn de laatste drie jaar al de MediaLions en de CyberLions toegevoegd. Hatchuel: "Direct marketing is als vakdiscipline van snel groeiend belang voor de internationale netwerken van communicatieadviesbureuas. Het wordt tijd om daarop in te spelen."

related partner content for mobile comes here

Voor de direct marketeers is er al jaren het DM-congres in Montreux, dat de laatste jaren op een laag pitje staat. Ook daaraan is een (kleinschalig) prijzenfestival verbonden. In Nederland kennen wij de uitreiking van de Esprix, een evenement dat pp een ander tijdstip plaatsvindt dan het jaarlijkse DM-congres in Maastricht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in