Burger King lost pr-drama op
De media hebben Burger King (BK) gespaard na de dood van een kleuter, die was verstrikt geraakt in een afrastering van de snackbarketen. De…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bij de vervanging kreeg het concern advies van de Consumer Product Safety Commission (CPSC), wat ze bewust naar buiten hebben gebracht. Door open samen te werken met deze federale overheidsregulator en de problemen niet te verbergen heeft BK het drama beter opgelost dan concurrent McDonald's. Deze keten heeft de afgelopen zes jaar bijna tien miljoen dollar aan boetes moeten betalen, omdat verzuimd werd de CPSC te informeren over ongelukjes op hun kinderspeelplaatsen. (bron: PRWeek US)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid