Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieke zenders op 40 procent, commerciëlen 46 procent

De publieke zenders hebben in week 11 een gezamenlijk marktaandeel van 40 procent behaald, terwijl de commerciële zenders samen op 46…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een aandeel van 18 procent was RTL4 weer de grootste commerciële zender. RTL5 behaalde 4 procent, Yorin 5, SBS6 10, Net5 5 en V8 4 procent. De drie best bekeken programma’s kwamen weer bij de publieke omroep vandaan. Uiteraard werd het zondagse Journaal van 20.00 uur weer het best bekeken: bijna 3,2 miljoen kijkers. Daarna Studio Sport (zondag) met 3,1 miljoen en de Uefa Cup-wedstrijd tussen PSV en Feyenoord met 2,6 miljoen toeschouwers. GTST (woensdag) is vierde met ruim 2 miljoen kijkers en het WK allround schaatsen van zondag met wereldkampioen Jochem Uytdehaage trok 1,8 miljoen kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in