Overslaan en naar de inhoud gaan

Excuses Postbank aan De Dijk voor reclameactie

De Postbank heeft popgroep De Dijk excuses aangeboden voor een actie om internetspaarders te werven. Daarin werd de nieuwe klanten een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De groep had eerder echter geweigerd om aan de actie deel te nemen toen zij daarvoor werd benaderd door het reclamebureau van de bank.

related partner content for mobile comes here

Op de website en in folders van de bank werd aspirant-spaarders voorgehouden dat zij niet alleen kans maakten op toegangskaartjes voor de concerten op 14 en 15 juni, maar dat zij ook nog konden kiezen welke nummers de groep zou spelen. Toen de bank er woensdag achterkwam dat de groep geen toestemming voor de actie had gegeven, werd de actie meteen afgeblazen.
‘In zijn twintigjarig bestaan heeft De Dijk consequent geweigerd ‒ ondanks talloze financieel zeer aantrekkelijke aanbiedingen ‒ mee te werken aan de promotiecampagnes voor commerciële producten’, aldus het management van de groep in een verklaring. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in