Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips doet iets met z'n logo, maar niemand ziet het....

Vanochtend kreeg ik er al een mailtje over: Sebastiaan Hemink heeft op de Philips-site gezien dat het logo van de electronicafabrikant…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanochtend kreeg ik er al een mailtje over: Sebastiaan Hemink heeft op de Philips-site gezien dat het logo van de electronicafabrikant .

related partner content for mobile comes here

Het is alleen zo verdomde subtiel, dat je wel met een loep moet kijken om iets te zien.

Maar goed, het kost wel geld (al het briefpapier moet vervangen!) en Philips legt heel precies uit wat er veranderd is:

'De letters ogen iets dikker en staan wat dichter bij elkaar; de P's zijn ietsje ronder en opener, de S is vloeibaarder, de L rechtsonder schuin afgekant en het geheel kreeg een wat andere tint blauw.'

Daaruit kun je opmaken dat het bovenste logo het oude is en het onderste het nieuwe...

merkte het ook op.

En laat iemand van Philips zeggen: 'Bij ons had ook bijna niemand het door', zegt een woordvoerder van Philips. 'Het is gedreven vanuit marketing. We waren al redelijk tevreden met de situatie zoals die was. Daarom hebben we het een beetje low profile gehouden.'

Kan het dodelijker?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in