Overslaan en naar de inhoud gaan

Papa Clooney

De nieuwe vaders rukken op, ook in de reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet alleen houden vaders zich tegenwoordig bijna net zo vaak met hun kinderen bezig als moeders, ze doen ook steeds frequenter de weekend- en andere boodschappen. De reclamebranche heeft er dus tegelijkertijd een prachtig icoon en een nieuwe doelgroep bij.

related partner content for mobile comes here

Maar hoe willen die mannen zichzelf en hun kinderen eigenlijk het liefst terugzien in de reclame? Uit onderzoek komt het volgende beeld naar voren. De man zelf moet bij voorkeur cool en betrokken zijn, maar niet gewild jong. Een soort George Clooney dus; ook zeer gewaardeerd door de moeder.

En qua kindertype hebben de nieuwe vaders graag een slim en beetje brutaal exemplaar, dat echter beslist niet niet wereldwijs moet zijn. Absoluut kansloos: reclames waarin een blij gezinnetje van jonge vader en moeder met twee kids en hond zich in per cabrio voortbeweegt.

bron: Marketingjournal

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in