Papa Clooney
Niet alleen houden vaders zich tegenwoordig bijna net zo vaak met hun kinderen bezig als moeders, ze doen ook steeds frequenter de weekend- en andere boodschappen. De reclamebranche heeft er dus tegelijkertijd een prachtig icoon en een nieuwe doelgroep bij.
Maar hoe willen die mannen zichzelf en hun kinderen eigenlijk het liefst terugzien in de reclame? Uit onderzoek komt het volgende beeld naar voren. De man zelf moet bij voorkeur cool en betrokken zijn, maar niet gewild jong. Een soort George Clooney dus; ook zeer gewaardeerd door de moeder.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn qua kindertype hebben de nieuwe vaders graag een slim en beetje brutaal exemplaar, dat echter beslist niet niet wereldwijs moet zijn. Absoluut kansloos: reclames waarin een blij gezinnetje van jonge vader en moeder met twee kids en hond zich in per cabrio voortbeweegt.
bron: Marketingjournal
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid