Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheid promoot biologische landbouw

In de maanden augustus en september voert de overheid een mediacampagne om de biologische landbouw te promoten. De campagne pay-off luidt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de maanden augustus en september voert de een mediacampagne om de biologische landbouw te promoten. De campagne pay-off luidt 'Biologisch. Dat proef je, dat merk je.'

related partner content for mobile comes here

De Postbus 51 campagne is afgelopen maandag gestart en loopt door tot half september. Behalve de tv-spotjes zijn er ook radiospots (vanaf 22 augustus) en is informatie op internet beschikbaar.
Daarnaast krijgt biologisch voedsel de komende jaren extra aandacht door (onder andere) artikelen in dag- en weekbladen en promotie acties.

De campagne is een onderdeel van afspraken tussen supermarkten, levensmiddelenfabrikanten, cateraars, overheid, banken en maatschappelijke organisaties om de biologische productie te stimuleren. Dit convenant loopt tot eind 2007.

Een beetje obligaat is het spotje, dat je kunt bekijken, wel. Idyllisch loslopende koeien, een boer die daar liefdevol over praat, vrouwen die zo heel integer in de camera kijken en vertellen hoe belangrijk ze biologisch vinden ("Ik voel me er lekker bij en...... já", eindigt ze. Ja wát???). Maar goed, wie weet helpt het weer een beetje, en dat zou mooi zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in