Overheid promoot biologische landbouw


In de maanden augustus en september voert de overheid een mediacampagne om de biologische landbouw te promoten. De campagne pay-off luidt 'Biologisch. Dat proef je, dat merk je.'
De Postbus 51 campagne is afgelopen maandag gestart en loopt door tot half september. Behalve de tv-spotjes zijn er ook radiospots (vanaf 22 augustus) en is informatie op internet beschikbaar.
Daarnaast krijgt biologisch voedsel de komende jaren extra aandacht door (onder andere) artikelen in dag- en weekbladen en promotie acties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is een onderdeel van afspraken tussen supermarkten, levensmiddelenfabrikanten, cateraars, overheid, banken en maatschappelijke organisaties om de biologische productie te stimuleren. Dit convenant loopt tot eind 2007.
Een beetje obligaat is het spotje, dat je hier kunt bekijken, wel. Idyllisch loslopende koeien, een boer die daar liefdevol over praat, vrouwen die zo heel integer in de camera kijken en vertellen hoe belangrijk ze biologisch vinden ("Ik voel me er lekker bij en...... já", eindigt ze. Ja wát???). Maar goed, wie weet helpt het weer een beetje, en dat zou mooi zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid