Overslaan en naar de inhoud gaan

Minder, maar wel meer specifiek lezen (vanaf papier)

Laatste bijdrage van gastblogger Jacques Koster.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op
van Het Media Loket is te lezen dat we minder zijn gaan lezen in 2005 t.o.v. 2004: vanaf papier, wel te verstaan. Minder tijd voor achtergrondinfo in reis, recreatie, culinair en sport. En dat er meer tijd is besteed aan opinie, management en opvoeding - en mannenbladen plus de gratis dagelijkse tabloids kregen ook meer aandacht.

related partner content for mobile comes here

Het heeft er veel van weg dat we als Nederlanders gewoon weer hard aan het werk zijn. De verhoogde arbeidsparticipatie bij 55+ zal er zeker debet aan zijn. Maar ook de harde werkelijkheid dat je keihard moet werken voor je euro's en dat de overheid dat niet, niet meer of minder voor je doet dan voorheen.

Zeker ook interessant is te ontleden, of dit ontlezen zich in bepaalde segmenten sterker voordoet. Zoals regio, urbanisatie en leeftijd: dan kan ook naar voren komen of en in hoeverre de (in de lijst ontbrekende) regionale dagbladen en leesportefeuilles te kampen hebben met ontlezing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in