Overslaan en naar de inhoud gaan

Mazda lanceert nieuwe MX 5 via Internet

Bedrijven als Heineken en Unilever besteden een steeds groter deel aan oline advertising. Maar automerk Mazda gaat in Engeland nog verder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het najaar zal de nieuwe (3e generatie) MX 5 worden gelanceerd. Hiervoor zal Mazda vanaf 1 augustus een aparte , waar kopers kunnen intekenen op een exemplaar. Maar Mazda gaat nog een stapje verder, de eerste 300 exemplaren zijn al voor 1 augustus te bestellen via die site, exclusief voor leden van de MX 5 fanclub. Heel slim natuurlijk om je grootste fans de eerste rechten te geven. Laat ze maar vechten om je merk.

related partner content for mobile comes here

Wat Mazda doet is natuurlijk toepasbaar voor veel meer merken, welke marketeers volgen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in