Overslaan en naar de inhoud gaan

Dagblad Trouw naar Linssen ID

Trouw heeft de marketingcommunicatie na een competitie onder drie bureaus ondergebracht bij reclamebureau Linssen ID in Amsterdam. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een nieuwe publiekscampagne moet de onderscheidende formule van Trouw nog beter neerzetten, zegt uitgever Wouter van der Meulen. Of daarvoor weer tv wordt ingeschakeld, weet Van der Meulen nog niet. ‘Ik verwacht wel dat ons nieuwe bureau dat voorstelt, maar het is een budgetkwestie. Maar ook de niet-traditionele media zullen figureren.’ In het najaar worden de eerste uitingen verwacht.

related partner content for mobile comes here

Trouw verliet Frank Pels Company, omdat de PCM-krant op zoek was naar ‘een frisse aanpak.’ Over de compactcampagne (Trouw op tabloidformaat) en het effect ervan, is Van der Meulen ‘buitengewoon tevreden’, zegt hij. ‘Het aantal abonnees stijgt weer, we hebben meer lezers in de leeftijdsgroep tot 34 jaar en het aantal vrouwen dat Trouw leest stijgt behoorlijk.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in