34 minuten reclamefolders lezen
Dit blijkt uit het onderzoek Thuis Binnen Bereik, een initiatief van verspreiders als Interlanden, DistriQ en TPG Post. Volgens de onderzoekers is de reclamefolder zowel populair bij de adverteerder als bij de consument. Die besteedt niet alleen veel tijd aan het lezen ervan, maar zou ook reageren op de aanbiedingen die in het drukwerk staat vermeld. Een op de vier folders genereert bezoek aan een winkel en 5 procent van het drukwerk leidt tot een daadwerkelijke aankoop.
De gemiddelde Nederlander zou de ongeadresseerde brievenbusreclame niet willen missen, concluderen de onderzoekers. Het krantje van drogisterijketen Kruidvat is het best bekeken. Ook de folders van Trekpleister, Kijkshop, Lidl, Xenos, Dirk van den Broek, Gamma, Blokker, Hema en Marskramer zijn in trek. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid