Vijf bureaus op shortlist wervingscampagne Rijk


Tot nu toe voerde het Rijk een imagocampagne 'Werken bij het Rijk' (ondergebracht bij Euro RSCG) en waren de departementen zelf verantwoordelijk voor de werving voor vacatures. Vanaf volgend jaar zal ook deze werving onder de paraplu 'Werken bij het Rijk' worden gebracht. De zogenoemde geüniformeerde diensten, zoals Politie, Marine en Landmacht, vallen er niet onder.
Woordvoerder René Herremans van de RVD geeft een toelichting: 'Het Rijkswervingsaccount moest opnieuw worden aanbesteed dus het was een goed moment om na te denken over de invulling. 'Werken bij het Rijk' is een hele succesvolle campagne, al was het laatste jaar door een lagere media-inzet iets minder. Toch heeft het succes van de jaren ervoor ons doen besluiten de imagocampagne uit te breiden met het wervingsgedeelte.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vijf bureaus zijn deze week gebrieft en zullen eind september de voorstellen presenteren. Half oktober verwacht de RVD een beslissing te nemen en in januari 2006 zijn de eerste uitingen zichtbaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid