Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf bureaus op shortlist wervingscampagne Rijk

De Rijksvoorlichtingsdienst heeft een shortlist van vijf bureaus samengesteld in het aanbestedingstraject voor alle arbeidscommunicatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot nu toe voerde het Rijk een imagocampagne 'Werken bij het Rijk' (ondergebracht bij Euro RSCG) en waren de departementen zelf verantwoordelijk voor de werving voor vacatures. Vanaf volgend jaar zal ook deze werving onder de paraplu 'Werken bij het Rijk' worden gebracht. De zogenoemde geüniformeerde diensten, zoals Politie, Marine en Landmacht, vallen er niet onder.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerder René Herremans van de RVD geeft een toelichting: 'Het Rijkswervingsaccount moest opnieuw worden aanbesteed dus het was een goed moment om na te denken over de invulling. 'Werken bij het Rijk' is een hele succesvolle campagne, al was het laatste jaar door een lagere media-inzet iets minder. Toch heeft het succes van de jaren ervoor ons doen besluiten de imagocampagne uit te breiden met het wervingsgedeelte.'

De vijf bureaus zijn deze week gebrieft en zullen eind september de voorstellen presenteren. Half oktober verwacht de RVD een beslissing te nemen en in januari 2006 zijn de eerste uitingen zichtbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in