Postbus 51-campagne voor biologisch
Het aanbod en de verkoop van biologische producten groeit. De overheid vindt dit belangrijk, omdat biologische landbouw goed is voor de natuur en dieren. Om de groei vast te kunnen houden moeten meer consumenten kiezen voor biologische producten.
In de campagne “Biologisch. Dat proef je, dat merk je”? vertellen boer, winkelier en kok waarom ze voor biologisch kiezen. Maar al werken alle partijen mee, uiteindelijk is het de consument die met zijn aankoopgedrag bepaalt hoe snel de biologische landbouw zich ontwikkelt. Daarom staat in de campagne de consument centraal.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe Postbus 51-campagne loopt van 8 augustus tot half september. Behalve de tv-spotjes zijn er radiospots (start 22 augustus) en is informatie op internet beschikbaar (www.minlnv.nl/biologisch). Daarnaast krijgt biologisch voedsel de komende jaren extra aandacht door artikelen in dag- en weekbladen en door promotieacties.
De campagne is een onderdeel van afspraken tussen supermarkten, levensmiddelenfabrikanten, cateraars, overheid, banken en maatschappelijke organisaties om de biologische productie te stimuleren. Dit convenant loopt tot eind 2007.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid