Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbus 51-campagne voor biologisch

Deze week start de nieuwe mediacampagne “Biologisch. Dat proef je, dat merk je”?. De campagne moet duidelijk maken dat je met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aanbod en de verkoop van biologische producten groeit. De overheid vindt dit belangrijk, omdat biologische landbouw goed is voor de natuur en dieren. Om de groei vast te kunnen houden moeten meer consumenten kiezen voor biologische producten.

related partner content for mobile comes here

In de campagne “Biologisch. Dat proef je, dat merk je”? vertellen boer, winkelier en kok waarom ze voor biologisch kiezen. Maar al werken alle partijen mee, uiteindelijk is het de consument die met zijn aankoopgedrag bepaalt hoe snel de biologische landbouw zich ontwikkelt. Daarom staat in de campagne de consument centraal.

De Postbus 51-campagne loopt van 8 augustus tot half september. Behalve de tv-spotjes zijn er radiospots (start 22 augustus) en is informatie op internet beschikbaar (). Daarnaast krijgt biologisch voedsel de komende jaren extra aandacht door artikelen in dag- en weekbladen en door promotieacties.

De campagne is een onderdeel van afspraken tussen supermarkten, levensmiddelenfabrikanten, cateraars, overheid, banken en maatschappelijke organisaties om de biologische productie te stimuleren. Dit convenant loopt tot eind 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in