Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook Visa twijfelt aan partnerschap met Fifa

Het creditcard merk, dat eerder dit jaar zijn partnerschap met de Fifa had verlengd tot 2022, spreekt steun uit in de richting van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft moeite met de huidige berichtgeving rondom de en vraagt om meer transparantie en openheid in de communicatie van de wereldvoetbalbond. ‘De Fifa hoort zich volgens onze verwachting altijd maatschappelijk verantwoord te gedragen en hoort actie te ondernemen om de situatie op een begripvolle en zichtbare manier op te lossen.’, aldus Visa.

related partner content for mobile comes here

Dit is niet de eerste keer dat Visa zijn ongemak uit over de vermeende corrupte praktijken van de Fifa. De eerste keer uitte het creditcard merk zijn bezorgdheid na het toewijzen van het WK 2022 aan Qatar. Desondanks verlengde Visa, een van de belangrijkste sponsoren van de Fifa, toch het sponsorcontract.  Coca-Cola zijn twijfels, zegden Sony en Emirates hun partnerschap zelfs op en durfden grote pr-bureaus hun vingers niet te brandden aan rond te Fifa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in