Onsite behavioural targeting boomt
Technologie voor onsite behavioural targeting (OBT) is de nummer-1-prioriteit in de geplande-marketinginvesteringen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bij OBT krijgen gebruikers een boodschap naar aanleiding van hun precieze gedrag op een website. Iemand die de voetbalpagina’s van een online dagblad bekijkt, krijgt bijvoorbeeld daarna een aanbod om via Vodafone Live gratis tussenstanden te ontvangen. Veel gebruikers blijken dat te appreciëren - iedereen blij dus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De mogelijkheden van OBT zijn nu al groot, inclusief realtime feedback op onsite gedrag van gebruikers. Wat niet wil zeggen dat marketeers er ook gebruik van maken. Volgens de kenners wordt de grote stap in OBT voor de komende vijf jaar (gebruikerspecifieke) automatische optimalisering van websites.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing Direct
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid