Overslaan en naar de inhoud gaan

Onsite behavioural targeting boomt

Technologie voor onsite behavioural targeting (OBT) is de nummer-1-prioriteit in de geplande-marketinginvesteringen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij OBT krijgen gebruikers een boodschap naar aanleiding van hun precieze gedrag op een website. Iemand die de voetbalpagina’s van een online dagblad bekijkt, krijgt bijvoorbeeld daarna een aanbod om via Vodafone Live gratis tussenstanden te ontvangen. Veel gebruikers blijken dat te appreciëren - iedereen blij dus.

related partner content for mobile comes here

De mogelijkheden van OBT zijn nu al groot, inclusief realtime feedback op onsite gedrag van gebruikers. Wat niet wil zeggen dat marketeers er ook gebruik van maken. Volgens de kenners wordt de grote stap in OBT voor de komende vijf jaar (gebruikerspecifieke) automatische optimalisering van websites.

Bron: Marketing Direct

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in