NPO schrapt themakanalen


De (werk)titels van de nieuwe kanalen zijn Nieuws en Evenementen, Politiek/Sport, Herhaling (HH) en Archief, Verrijking, Jong/Innovatief/Humor en Kinderen, meldt Broadcast Magazine.
De publiek omroep reageert daarmee op de grote druk, zowel in de publiciteit als politiek en juridisch, om het aanbod in het digitale domein te verminderen. Sinds begin 2009 zijn 12 themakanalen actief: Journaal 24, Politiek 24/Sport24, HumorTV24, Consumenten24, HollandDoc24, Geschiedenis24, Cultura24, Z@ppelin/Z@PP24, Sterren24, 101TV, Best24 en Spirit24.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOmdat 'het lastig is dat pakket individueel allemaal even goed te promoten en ook de positionering van het totale pakket hinder ondervindt van de omvang en samenstelling', gaat de NPO straks werken met 'paletten/mediaomgevingen waarin samenhang wordt aangebracht tussen hoofdkanalen, online- en themakanalen.'
Bron: Broadcast Magazine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid