Nieuwe wereldwijde adidas-campagne
Adidas heeft een jaar durende merkencampagne gelanceerd met bokslegende Muhammad Ali en dochter Laila in de hoofdrol.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De adidas-campagne is gisteren van start gegaan in de VS en wordt wereldwijd uitgerold in maart. 180TBWA, een samenwerking tussen 180 uit Amsterdam en TBWA Worldwide, maakte de campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Print en outdoor plus twee tv-spots worden ingezet. Naast Muhammad Ali zijn onder meer ook marathonloper Haile Gebrselassie, voetballer David Beckham en NBA-ster Tracy McGrady te zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThema is ‘Impossible is Nothing’: dingen proberen die onmogelijk lijken. ‘Een ode aan de helden, de mensen die experimenteren en grenzen verleggen’, aldus Lee Clow, chairman en cco van TBWA Worldwide.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid