Overslaan en naar de inhoud gaan

nieuwe receptenwebsite voor Lassie

NR6 tekent voor nieuwe receptenwebsite van Lassie. De Lassie Kookpiloot wordt gehandhaafd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een herpositionering, vorig jaar bewerkstelligd door Epidemie, maakt Lassie via de nieuwe website haar nieuwe identiteit zichtbaar, passend bij de slogan ‘altijd goed’. De nadruk ligt op recepten met rijst: lekkere recepten die snel, gezond en makkelijk te maken zijn. Zo zegt Lassie in te spelen op &;de hedendaagse consument die een druk leven heeft, maar wel dagelijks een goede maaltijd op tafel wil zetten die gemakkelijk te bereiden, gezond en lekker is&;.

related partner content for mobile comes here

Consumenten kunnen op verschillende manieren recepten zoeken op de site.  Zo kan er geselecteerd worden op ingrediënten, soorten rijst, menugang, bereidingstijd, keuken soort en calorieën per persoon. Elk recept is op te slaan als favoriet. Recepten kunnen daarnaast  gedownload, geprint, gemaild en gedeeld worden op Facebook. Naast het recept biedt Lassie een boodschappenlijst voor de recepten.

De vorig jaar door NR6 gelanceerde service De Lassie Kookpiloot - een online tool die je stap voor stap instructies geeft om een maaltijd te bereiden - maakt nog steeds onderdeel uit van de site. Een deel van de beschikbare recepten zijn te bereiden met de hulp van de Kookpiloot.

NR6 is verantwoordelijk voor strategie, concept en design. In samenwerking met media 599 is de technische realisatie uitgevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in