Nederland 1 marktleider in week 39
Nederland 1 behaalde in week 39 een marktaandeel van 20,5 procent en is daarmee wederom de best bekeken zender (tijdvak 18.00-24.00 uur,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 is tweede zender met 14,0 procent en SBS 6 volgt met 13,0 procent. De publieke omroep behaalde in week 39 een marktaandeel van 35,5 procent. RTL Nederland is tweede met 28,1 procent en SBS Broadcasting scoorde 23,9 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van gisteravond werd met 2.665.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De uitzending van Studio Sport met de samenvattingen uit de Eredivisie van gisteravond staat tweede met 2.436.000 kijkers. Spoorloos is derde met 2.095.000 miljoen kijkers. De nummers 4 tot en met 6 zijn ook programma's van Nederland 1: Radar, Mooi Weer De Leeuw en De Reünie. Op 7 staat Gooische Vrouwen (RTL 4) met bijna 1,6 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid