Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 1 marktleider in week 39

Nederland 1 behaalde in week 39 een marktaandeel van 20,5 procent en is daarmee wederom de best bekeken zender (tijdvak 18.00-24.00 uur,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL 4 is tweede zender met 14,0 procent en SBS 6 volgt met 13,0 procent. De publieke omroep behaalde in week 39 een marktaandeel van 35,5 procent. RTL Nederland is tweede met 28,1 procent en SBS Broadcasting scoorde 23,9 procent.

related partner content for mobile comes here

Het NOS Journaal van gisteravond werd met 2.665.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De uitzending van Studio Sport met de samenvattingen uit de Eredivisie van gisteravond staat tweede met 2.436.000 kijkers. Spoorloos is derde met 2.095.000 miljoen kijkers. De nummers 4 tot en met 6 zijn ook programma's van Nederland 1: Radar, Mooi Weer De Leeuw en De Reünie. Op 7 staat Gooische Vrouwen (RTL 4) met bijna 1,6 miljoen kijkers.

Bron: SKO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in