Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbank en ING Bank verder als ING

Vanaf 2009 gaan de Postbank en ING Bank samen verder onder een nieuwe naam: ING.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe ING worden de krachten van beide banken, ook op het gebied van hypotheken, gebundeld. De Postbank zegt traditioneel sterk te zijn in gemak en aantrekkelijke acties en kortingen, ING Bank brengt naar eigen ‘niet-standaard hypotheken en deskundig advies’ in als sterk punt. ING wil de positie op de hypothekenmarkt de komende jaren verder uitbouwen. Op dit moment is ING de nummer twee op de hypothekenmarkt en de nummer één in verkopen via het onafhankelijk intermediair.

related partner content for mobile comes here

De hypothekencampagnes van ING Bank en de Postbank worden vanaf nu geïntegreerd. De campagne van ING Bank, die maandag van start gaat, focust op de mogelijkheden voor huizenkopers om 10 pct korting op hun maandlasten te krijgen. ING Bank neemt hiermee het stokje over van de Postbank, die de afgelopen periode eveneens met dit aanbod campagne voerde. De hoofdrolspelers uit de Postbankcommercial zullen als verrassing acte de présence geven in de ING Bank hypothekencommercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in