Overslaan en naar de inhoud gaan

Elsevier winnaar Infographics Jaarprijs 2008

Elsevier heeft de Infographicsjaarprijs 2008 gewonnen. Het ging om een infographic van de Noord-Zuidlijn van Jelrik Atema.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze was samen met Dubieuze vastgoed transakties van Fréderik Ruys (Financieele Dagblad) en Bokito van Dean Alberga, Deidre Fabéry, Annet van den Berg (Algemeen Dagblad) genomineerd. De jury, vond de graphic van Atema uitblinken in beeld, een prachtige combinatie van wetenschap en techniek, waarin zonder veel tekst het beeld het verhaal verteld.

related partner content for mobile comes here

De Infographics Jaarprijs is een initiatief van de BNO en de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) en wordt uitgereikt in het Graphic Design Museum in Breda. De vierde editie van de Infographics Jaarprijs wil wederom de aandacht vestigen op de kwaliteit van de Nederlandse infographic. Het initiatief wordt ondersteund door de Volkskrant, het Algemeen Dagblad en het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in