Goud Coca-Cola en Nissan bij Euro Effies
Grey in Kopenhagen voor Coca-Cola Zero voor ‘As it Should Be’ en TBWA\G1 Paris voor Nissan ‘Urbanproof’ (Nissan Qashqai) hebben…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Duitsland en Groot-Brittannië domineerden verder bij de prijsuitreiking met beide vijf winnaars. Grey EMEA werd Agency Network of the Year voor het vierde achtereenvolgende jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zilveren Euro Effies gingen naar Heye Group voor McDonald’s ‘Hüttengaudi’, Grey London/Procter & Gamble’s Lenor ‘Disappear: the sustainability initiative’, Publicis London/Six & Co/Procter & Gamble/Vicks ‘People, not Symptoms’ en BBDO/Daimler smart voor de smart fortwo.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer over de Euro Effies Awards hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid